Pánské podprsenky

men-bra

Neidentifikovatelné japonské stránky nedávno prodali několik set pánských podprsenek – co se děje se světem? Informační agentura Reuters si nebývalého odbytu této skromné japonské fabriky všimla a hned byl na světě příběh, který Reuters začal sledovat.

Od svého uvedení na trh na největším japonském prodejním webu Rakuten prodala značka Wishroom něco přes 300 pánských podprsenek za 2 800 yenů (přibližně 540 korun). Obchod zároveň disponuje skladovými zásobami pánských ale i dámských kalhotek, které tedy ještě nebyly uvedeny v prodej.

Co na to říkáte, pánové...?

„Líbí se mi ten na těsno pocit, je to velmi příjemné“ řekl zástupce firmy Wishroom Masayuki Tsuchiya, když Reuters začala „vyšetřovat“ důvod vzniku pánských podprsenek. Podprsenka je prý dobře modelována pro pánské prsní svaly tak, že zabraňuje jejich ochabnutí a zároveň je příjemná a diskrétní. Tsuchiya také zdůrazňuje, že se dá nosit pod oblečením. Vykoná ředitelka Widhroomu Akiko Okunomiya se zas pro změnu nechala slyšet, že byla velmi překvapena počtem zájemců o jejich produkt. „Je neuvěřitelné kolik mužů má potřebu v sobě hledat pravý kus ženy.“ Dále tvrdí, že díky vysokému zájmu, museli produkci podprsenek mnohonásobně zvýšit a urychlit, protože zpětná vazba od zákazníků (nebo snad zákaznic?) prý pokaždé zněla téměř stejně: „Wow, konečně něco, na co jsme tak dlouho čekali!“

Každopádně se tyto zastánci pánské emancipace na poli ženskosti mohou chlubit statusem nejlépe prodávaného pánského spodního prádla v Japonsku, kterého dosáhli během pouhých dvou týdnů.

Díky vysokému objemu objednávek je firma natolik zaneprázdněná, že další objednávky přijímá až od konce prosince.

Takže si pánové, nebo tedy snad dámy, budete muset počkat.