Ermenegildo Zegna v knize!

Významná publikace shrnuje historii značky od roku 1910 až po rok 2010Plánovali jste snad výlet do Milán na unikátní výstavu jednoho z předním módních pánských domů Ermenegildo Zegna, ale nevyšel vám čas či finance? Nemusíte smutnit. Heslo „Kdo si počká, ten se (svým způsobem) dočká“, se zaes pro jednou vyplatilo míti na mysli.

Ermenegildo Zegna Group totiž přichází s knihou, která celou výstavu v důležitých krocích kopíruje a reflektuje, stejně tak jako expozice (ale zas trochu odlišným způsobem) karieru italské legendární značky, která v dnešní době po celém světě zaměstnává sedm tisíc lidí a produkuje ročně více než 2,3 milionu metrů látek, prodává 600 tisíc obleků, 1,6 milionu kusů sportovního oblečení a 1,7 milionu textilních doplňků. Třetí generace rodiny Zegnů dnes bezezbytku naplňuje sto let staré moto firmy: „Kvalita a inovace“.

Vždy je o krok před konkurencí, třeba ve využívání nanotechnologie. Malé příklady: v šatech se značkou Ermenegildo Zegna s visačkou Cool Effect je vám chladněji až o deset stupňů oproti venkovní teplotě a když je pokecáte kečupem, pak stačí jen skvrnu setřít hřbetem ruky a není po ní vidu. A jak je možné, že firma slaví takové úspšěchy? Jednoduše – zakládající rodina stále drží při sobě a společně prohlubují rodinnou tradici. Sama současná top manažerka managmentu Zegna – Anna Zegna – jednou na otázku, zda uvažovala o prodeji firmy, řekla: „Musím přiznat, že jsme o to byli žádáni často. Nikdy nás to ale nenapadlo. Máme rádi, co děláme. A musím říci, že takto to má i své velké výhody. Ve srovnání s jinými světovými firmami se nám snadněji a rychleji reaguje na různé situace.“ A tak to má být!

(Knihu si můžete pořídit přímo v pražských pobočkách této značky, na adresách: Pařížská 18 a U Prašné brány 3, Praha 1.)