Lanvin ♥ H&M – hysterie pro nic?

Někteří už spustili odpočítávání, někteří v klidu vyčkávají. Mluví o tom ale každý. A proto MAUDhomme nemůže mlčet! Módní blogy se předhánějí v exkluzivním zprostředkování celé Lanvin ♥ H&M kolekce. Nenechte se však zlámat, MAUDhomme vám přináší jen ty odpravdu dobré kousky. Dlouho diskutovaná a očekávaná kolekce dohromady obsahuje celkem 36 kousků a je přesně taková, jakou jsme si ji vysnili. Má spoustu Lanvin charakteristických prvků. Je plná magické romantiky – navíc květina, a k tomu v klopě saka, se stává Lanvin klasikou, stejně jako naprosto odzbrojující tradiční motýlek.

Lanvin ♥ H&M, blogy ♥ hype

Další úžasnou rovinou kolekce je její barevné rozpoložení. Osciluje někde mezi temně modrou (jako půlnoční nebe ve vedrem žhnoucích měsících), a z ní se lehkými odstíny přelévá do půvabně elegantní krémové. A půvab je vlastně tím jediným, opravdu správným slovem.

Některé věci z kolekce Lanvin ♥ H&M jsou opravdu velmi povedené...Avšak tahle charakteristika podle mého názoru neplatí tak zcela pro všechny modely. Obecně je nosným znakem celého díla, ale povězme si to narovinu – ať jste jakkoliv snobští, koupíte si obyčejné H&M „tepláky“ či mikinu v Lanvin převleku? Ne! Poněvadž už jen ten fakt, že produkty prošly H&M výrobou (a jsou to zkrátka jen tepláky) odráží skutečnost, že ve své podstatě na nich nic Lanvinovského není, snad jen cedulka. Navíc jediná okolnost, která by toto oblečení tvořila originálním, je ta, že zmíněné mikiny a jiné vzešli z rukou mistra, ale i to se ukázalo jako zpochybnitelné. Už v dávných dobách, kdy pro H&M navrhli své luxusní kolekce tvůrci jako Roberto Cavalli, Karl Lagerfeld, Matthew Wiliamson a ostatní, se šuškalo, že tahle esa navrhnou vždy jen dva/tři nosné body a zbytek dotvoří pilné ovečky z H&M týmu.

Takže, co z toho vyplývá? V histerii, která se kolem téhle události točí si udělejte pořádek, zastavte se a přemýšlejte, než si koupíte jen dobře marketingově nastřelený produkt! My jen můžeme doporučit ty motýlky, jsou totiž opravdovou Lanvin klasikou a jsou prostě řečeno boží! Nemyslíte?

Pro navození „správné atmosféry exkluzivity“ byla natočena i oslňující reklamu. Samozřejmě, móda bude ‚vždy‘ spíše výsadou žen, avšak je škoda, že se pánské kolekci ve videu nevěnuje více času. …a kdo má v reklamě Lanvin (H&M) tepláky?