Nová tvář Theory

Do křesla vedoucího designéra, návrháře, kreativního ředitele – no zkrátka té téměř nejdůležitější osoby – značky Theory usedl Oliver Theyskens. Theory je mladý americký brand, jenž vznikl „teprve“ roku 1997. Za tu dobu si však Theory stihla vybudovat neuvěřitelně pevné (vzhledem k jejímu mládí) postavení, ze kterého udává tón business–volnočasové módy.

Theory se dnes úspěšně prodává po celém světě a extrémně oblíbená je v Asii, konkrétně v Japonsku. V nedávné minulosti si ale značka prošla drobnými „potížemi“. Vystřídala mnoho designérů, například z tymů Nina Ricci či Rochas, kteří ji jen tak tak zkrotili a zachránili před pádem. Dnes se však Theory dostala zpět do svých poctivě vyjetých kolejí.

Novým kreativním ředitelem se stal Oliver Theyskens, který se zdá, že ví, jak dostat značku mezi top elitu. Theyskens si už vyzkoušel práci v obou zmíněných domech Nina Ricci a Rochas, takže ví, jak mírný chaos vyřešit. On sám je jedním z nepřehlédnutelných talentů, přestože vystudoval chemické inženýrství a pracoval jako „homemaker“. Jeho práce je charakteristická orientací na koncepci zajímavých, striktně symetrických střihů, které se vyznačují vrstvením a geometrickými prvky, avšak jeho práce touto charakteristikou není omezena, mnohokrát Oliver ukázal, že zvládne cokoliv. Tato roztomilá belgická „personka“ na to zkrátka má a my mu držíme palce