David Beckham zakládá značku

logo značky Davida Beckhama

Poté, co se stal tváří značek Emporio Armani, Adidas, Electronic Arts, Diet Pepsi, Yahoo, Castrol, M&S a Motorola, se David Beckham rozhodl založit svoji vlastní značku. S pomocí obchodního partnera Simona Fullera už navrhl i logo a vymyslel celou strategii. Slavný fotbalista zřejmě tuší, že by si měl zajistit plán do budoucna, fotbal se přeci věčně hrát nedá… Co se týče jeho výsledků, už i on má (a to dokonce ve svém vlastním týmu) spoustu konkurentů, kteří mu nepříjemně šlapou na paty. Proto David využívá tohoto okamžiku, kdy jeho osobnost ještě disponuje ikonickou slávou, stejně jako persona jeho manželky Victorie Beckham.

Beckham se zaměří na produkci kvalitního spodního a podvlékacího prádlo, navíc chystá plány na vydání linie pánských vůní. Každopádně už teď je jasné, že má on i jeho tým s projektem velké plány, pod řadu těchto esencí by se měla podepsat kosmetická firma Coty Inc. Dalším jménem, které pracuje ve prospěch fotbalového mága, je grafik Alasdhair Willis, jenž se stal autorem loga značky. To je uprostřed vykrojené ve tvaru fotbalového míče.

logo značky Davida Beckhama

Beckham na adresu celého projektu řekl: “Není to můj přirozený sklon vnímat sám sebe jako vydělávající značku. Jsem jen člověk, jenž má to štěstí, že se může věnovat i jiným zájmům a zálibám, které – mimo hru fotbalu – miluji. Budu vždy spojen se sportem, ale chci se také věnovat oblastem, kde budu slavit úspěchy, které pravděpodobně budou pokračovat i poté, co moje sportovní kariéra skončí.“