Útěk do přírody

Úzkost a útěk. Akce a reakce. Komunikace. Komunikace s přírodou, do níž lze utéci. O tom se nás snaží přesvědčit nová vysoce návyková kampaň Y-3. Podoba frustrovaného člověka utíkajícího z civilizace do přírody se promítla na nové fotoprezentaci kolekce určené pro podzim/zimu 2011. Edice zimního stylu Y-3 přitom nezdůrazňuje cíl, ale cestu. Ta je hlavním pramenem inspirace sportovně elegantní kolekce, která se z urban užití přesunula do stylu podřizujícího se ne pravidlům města, ale pravidlům přírody. Prostředí lesů a hor nám nabízí ráj, nově objevený barevný svět.

Y-3 kampaň podzim/zima 2011/2012

Umělec a především fotograf Collier Schorr vytvořil lyrické příběhy kombinací fotografií nehostinných skal a modelů dohromady. Umístil tak do obrazů náladu spirituální cesty za neznámem. Uvnitř vize, již ve finále zpracoval fotograf David Benjamin Sherry, vystupují jen dvě postavy.

Y-3 kampaň podzim/zima 2011/2012

A světe div se, pokud by kdokoli hádal, že v kampani jsou vyobrazeni dva muži, mýlí se! Černovlasé roztomilé stvoření, tvářící se jako nebohý jinoch totiž, skrývá androgynní modelku chorvatského původu Kristinu Salinović. Spolu se svým kolegou Robinem Ahrensem hraje zmatenou dvojici i ve videu s názvem Beneath, Between and Beyond, které vytvořil právě audiovizuální kreativec Schorr.

Y-3 kampaň podzim/zima 2011/2012

Kampaň byla médii všude po světě přijata s ohromným nadšením a není se čemu divit. Upřímné (ale opravdu upřímné) souznění lidského druhu s přírodou v módním světě představuje jakýsi šafrán, který je třeba urputně hledat.