Topman No. 16 & 27

Podzim bude plný nových projektů a přehodnocování starých postupů. Krok vpřed se tentokrát rozhodla udělat i značka Topman, která v září představí své dvě první vůně pro muže. Je to další z mnoha procesů, který má Topmanu pojistit onen kýžený status „high-street“. Již nyní na svých kolekcích spolupracuje s renomovanými jmény (kupříkladu námi zmiňovaný Marc Hare), vydání své vlastní řady vůní pro muže tak posune tento britský brand ještě kousek dále před konkurenci.

Gordon Richardson, hlava celého Topmanu, se k této záležitosti vyjádřil více jak výmluvně: „Aby mohl být Topman vnímán vážně i v oblasti krásy a kosmetických produktů, museli jsme přijít na způsob, jak vyrobit řadu produktů pro muže, která by byla zároveň luxusní a dostupná.“ Výsledkem celého snažení jsou pak vůně pojmenované číselným označením No. 16 a No. 27. Ty budou doplněni o celou sérii výrobků s vůní 27, která se bude skládat ze šampónu na vlasy, sprchového gelu, deodorantu a tělového spreje. Je navíc velmi příjemné, že vás tyto esence nepřijdou na více než 15 liber.

Topman No. 16

No.16 je svěží vůní, které bylo docíleno pomocí tří klíčových složek: bergamotu, výtažku z pepřových semen a dřevnatého akcentu. No. 27 je naopak velice svůdnou esencí hrajících v tónech neroli, anýzu a vetiveru. Obě vůně budou nejdříve dostupné jen v Londýně, a to od 22. září. O týden později by měly být ke koupi i v ostatních obchodech.

Topman No. 27