CASA DI ROMA

Olymp neřesti otevírá svoje brány. Jeho zahrady kypí opojením a stará dogmata mizí v oparu odpoledních kocovin. Zapomeňte na to, co nám bylo přikázáno. Příchodem extravagantní kolekce Versace for H&M končí zajeté odříkání vodních výstřelků. Největší rozpor této sezóny je zde. A je jen na vás, na čí straně bojujete. Pojďte však s námi. Strhněte škrob nažehlených košil a my vám otevřeme rajské zahrady barev, vzorů a neobvyklých střihů. Zahrady rozkoší a orgastických radovánek.

Kus italského nebe jsme pro vás snesli přesně před začátkem nihilistické zimy. Nenechte s ní odumřít i zábavu, která se drží v teple našeho Casa di Roma.

CASA DI ROMA: Editorial listopad/prosinec 2011

Pro zobrazení editorialu klikněte na obrázek. Editorialem můžete listovat jako časopisem – stačí táhnout za rohy stran. U pomalých připojení může chvíli trvat, než se editorial plně načte.

MAUDhomme se na cestu módní osvěty vydal v září 2010, a za tu dobu jsme se svým úsilím snažili všem čtenářům přiblížit módu jako prostředek vyjádření osobnosti a ne sociálního statusu. Kompletním zpravodajství z prostředí mol a světel se stále efektivněji pokoušíme každým dnem zprostředkovat přímý náhled do rozsáhlého světa pánského stylu.

 
Nyní máme možnost v tomto úkolu pokračovat o úroveň výše. Představujeme vám náš původní editorial, který má sloužit jako čistě inspirativní kolekce fotografií. Daný editorial nic neprodává – právě proto v něm nejsou uvedeny ceny. Náš editorial jde svou vlastní cestou, jež, jak doufáme, míří přímo k vám. Je to shrnutí veškerých tipů v přímém, esteticky hodnotném přenosu. Proto leckdy podléhá autorskému rozhodnutí,
které stojí i za stylizací editorialu a fotek samotných.