Love it light!

Dlouho sledovaná a propagovaná spolupráce Jean Paula Gaultiera se společností Coca-Cola konečně došla svého finále, jež představuje samotný design, který francouzský návrhář láhvi slavné limonádě věnoval. Úspěšnost projektu měla zajistit i bohatá publicita předchozí mini série krátkých filmů, které na danou kolaboraci upozornili již začátkem března. V těchto audiovizuálních jednoaktovkách (v nichž sám návrhář vystupoval například jako reportér, nebo vrah) bylo zřejmé sledovat, jak Gaultier se spoluprací nakládá.

Na rozdíl od svého předchůdce – Karla Lagerfelda, který se rovněž stal designérem láhví Coca Coly bez kalorií – se nesnažil o trendy inovativní design, naopak, do své verze populární Diet Coke vložil vlastní poznávací prvky. Láhve tak nosí gaultierovskou krajku, korzet a pruhované triko. Značně (ne)originální design doprovází další spot, který návrh všech tří láhví prezentuje v duchu minulých mini videí.

Love it light!

Gaultierova tvář Coca-Coly by se dala rozdělit na dvě dámské a jednu pánskou image. Právě námořnický charakter modrobílých pruhů, jež Jean Paul na počátku své kariéry pojal za své, ozdobil „coca kluka“, zatímco řetízkový a krajkovaný korzet ozdobil „coca holku“.

A všichni to milují lehké, tedy „love it light“ – tak přesně zní heslo kampaně, která protentokrát postrádá onu vznešenost té předešlé. Možná je však tento efekt způsoben návrhářskou aurou JPG, který vždy více tíhnul k pop kultuře. Legendární „kole“ tak dodal více odvahy a vtipu, které Diet Coke tak chyběly.