Síň slávy

Zisk se v jednadvacátém století proměnil v neutuchající emoci, která se postupně vpíjí i do módního průmyslu. V dnešním světě představuje úrodné pole zisku mocný asijský světadíl, který má na kontě mnoho miliónů fanoušků lačnících po evropské módě – a značky podle toho jednají. Na čínský trh expandovala italská Prada a v Tchaj-peji, hlavní metropoli Tchaj-wanu, se nově snaží bodovat i britský Burberry. Postavila tam totiž obří pavilon, který přibližuje návštěvníkům svět a historii značky.

Ze stěn na vás tak promlouvají písně rockových hvězd, s nimiž Burberry v minulosti spolupracovalo, a místo zde mají i herci a herečky, kteří ochotně pózovali v kampaních značky. Mimo to se interiér chlubí vysokou mírou autenticity, poněvadž zde na návštěvníky mimo britského stylu dýchá také tradiční ostrovní počasí; ze stropu padají uschlé lístky stromů doprovázené vydatným deštěm nebo větrem.

„Snažíme se tu předvést všechny tváře Burberry. Vše je součástí jednoho neuvěřitelného prostoru,“ vyjádřil se na konto akce kreativní ředitel značky Christopher Bailey. Tato událost byla naplánována v souvislosti s otevřením nového butiku ve městě Tchaj-pej, který se již těší na nové příznivce klasické britské módy.