Arrival

Snímek obrazovky 2013-02-01 v 18.27.12

[photomosaic ids=”47143,47142,47141,47140,47139″]

Děj se vůle Boží. Tak asi nějak tak chápeme zprávu vyslanou kreativní ustředím značky Fendi, které v případě letní pánské kolekce naprosto převrátilo dosavadní pravidla. Silvia Venturini Fendi tak zaprodala svou duši hype&tech stoicky rovné siluetě (inspirované šedesátkovým spiritem) aktualizovanou o “newage” materiály, mezi které zařadila digitálně upravenou kůži, vinyl a speciální materiál podobný papíru, který parašutisté používají na povrch bund pro seskok. A jak jinak vyzvednout přednosti takové kolekce, než nadmíru futuristickým snímkem, kde se hlavním motivem stávají otevírající se dveře jako symbol náhledu do budoucnosti?

Autorem krátkého videa, jenž doprovází sezónní kampaň jaro/léto 2013, se stal Mel Bles, který se už dlouhodobě specializuje na pohyblivou módní vizualizaci a výhradně spolupracuje s periodiky Dazed & Confused a Arena Homme +. „Video materializuje dichotomii kolekce a její futurismus. Je v něm obsažen smysl příjezdu a odjezdu, jako výchozího bodu v našich životech,“ komentuje video tisková zpráva značky, která tak vysvětluje smysl forwardthinkingu, který se v poslední době v kreativním plénu Fendi usadil. Sám snímek ostatně nese název Arrival a onu bytost překračující roviny příchodů a odchodů si zahrál model Laurence Kamel, který se objevil už v lookbooku značky. Jeho árijská visáž tak skvěle doplňuje skrytý náboj videa, kterému nelze než vztyčit palec nahoru.