Wangova davová hysterie

Untitled-1

Někdy se zdá, jako by se Alexander Wang bál své pravé podstaty. Společenské postavení módního návrháře a jeho domnělou váženost totiž neustále podrývá nervózními vtípky, které míří proti struktuře a fungování módní branže, přestože se posléze upíše nejmenované značce chytré elektroniky pro reklamní spot, kde přednosti produktů prodává skrze svůj uspěchaný, ultra vážný životní styl.

Posledním důkazem toho, že to tedy Alexander skutečně nebere tak vážně, je krátké video, které Wang natočil pro svoji difúzní linii T by Alexander Wang. V něm zopakoval úspěšný koncept českého dokumentárního experimentu Český sen a do neznámého skladiště nalákal skupiny svých módních fanoušků. Kvazidokumentární sekvence je podle dostupných zdrojů skutečná do momentu, kdy se po úvodní řeči samotného designéra otevřou dveře skladu. Do té doby účastníci projektu skutečně nebyli seznámeni s jakýmkoli předem stanoveným scénářem. Avšak i když je skutečná jen první polovina jinak krátkého protestního snímku, dokazují obě části Wangovu křehkou sebedůvěru, kterou podtrhuje aktuálně vskutku velmi populárním statusem „I don’t care.“