#AlexanderWangXHM

10174887_10151964783575672_889778303142674214_n

Jméno každého designéra má na módním trhu svou cenu — citelně to nedávno na vlastní kůži pocítili například Marc Jacobs či Nicolas Ghesquiére. Oni však za cenu svých osobních akcií museli bojovat stůj co stůj. Ten, kdo je aktuálně “ve vatě”, je Alexander Wang. Jeho cena stoupla poté, co obstál v roli kreativního ředitele módního domu Balenciaga a nyní stoupá dál, neboť právě jeho jméno se objevilo před spojovacím znakem ve tvaru x, který každý rok oslavuje příchod další designérské spolupráce H&M. Alexander Wang x H&M je tady!

Po bohémské Isabel Marant, která se švédským oděvním koncernem spolupracovala minulý rok, se tak do obchodů populární značky letos v listopadu dostane přísný Wangovům minimalismus, který absorbuje prvky sportovních oděvů a konceptuální materiálové koláže.  „S nakažlivou energií a nadšením přesně chápe, co lidé chtějí nosit, “ nechala se slyšet první dáma módní divize H&M, Margareta van den Bosch, díky níž H&M dostává – co se hvězdných spoluprací týče – svých slibů. Wang totiž nepokrytě přijal roli designérské celebrity, která mu k onu čuchu na trendy věci, po nichž prahne každý vkus mající člověk na této planetě, zdatně dopomohla.

Wangova ikona na háemkovém nebi zazáří už 6. listopadu, kdy je naplánováno celosvětové zahájení prodeje jak dámské, tak i pánské kolekce, kterou Wang pro H&M vytvoří. Jak úvodní spot ukazuje, kolekce bude kurátorským výběrem toho nejlepšího z Wangova sport adorujícího stylu. Skore je však prozatím nula, nula.