Karl pro Diet Coke

Stává se to pomalu zvykem – Champagne a Diet Coke je nápojem modelů, designérů, editorů a všech ostatních jmen, jenž v módě něco znamenají. Významně k tomuto „pravidlu“, které si tu dnes opakujeme, přispělKarl Lagerfeld. Z Diet Coke totiž udělal nápoj hodný přítomnosti těchto hvězd. Jak? Vysvětlující snad bude komentář samotného Karla: „Mám ji rád, ale kdo by ji pil v tom nudném obalu. Musel jsem ji nějak odlišit, abych z ní udělal funkční věc.“

Ano, ano Karl nás navádí ke své další spolupráci se značkou Coca-Cola. Ta spočívá v Karlově speciálním návrhu/přebalu limitované Diet Coke edice. Karl již v minulosti posvětil značku svým designem a tentokráte se do výnosné kolaborace pustil znovu. A jak tedy kolu Lagerfeld vymodeloval tentokrát? Tři exkluzivní láhve zdobí proužky, puntíky a hvězdy, vše v barvě jasných fuchsií v kontrastu s černou. „Karlova kola“ bude ve vybraných obchodech k dostání od června 2011.