30 minut s Karlem
4.4 (87.69%) 13 hlasů

30 minut s Karlem

Karl Lagerfeld je chtě nechtě velkou osobností, až ikonou, současného módního průmyslu. Je ho všude plno, koneckonců i na MAUDhomme – díky jeho širokému záběru aktivit, z nichž se může ta návrhářská zdát jako doplněk, není možné se mu vyhnout.

Proto je v záplavě různých reklam, ve kterých hraje nebo sám režíruje, a diskutabilních či přímo povrchních mini-filmů osvěžující slyšet jeho názory a komentáře k aktuálnímu dění. Právě tak učinil včera pro blog amerického W Magazine, ze kterého vám MAUDhomme vybral ty nejzajímavější kousky.

O DĚNÍ V MÓDNÍM DOMĚ DIOR
„Nejsem jejich konzultantem, ale myslím, že Riccardo Tisci [Givenchy] by se na pozici nového návrháře hodil. Toho by mohl nahradit Haider Ackermann. Neříkám to proto, že by to byli mí přátelé. Zmiňuji je z toho důvodu, že jsou opravdu dobří.“

O SVĚTĚ REKLAMY
„Je to pro mě další svět, který chci dobýt. Někde jsem četl, že dělám možná až příliš reklam. Coca-Cola, SkyTV, Magnum, Schwarzkopf… Nechci se zklidnit, protože to mi není přirozené.“

O DOVOLENÉ A PRÁCI V CHANEL
„Nejsem zaměstnanec, který by každý den chodil do kanceláře ve stejnou dobu. V tomto případě je dovolená, prázdniny potřeba. Já jsem dva dny v New Yorku, pak se vracím do Chanel v Paříži. Neohlížíme se na čas, na rozpočet. V Chanel máme svobodu. Děláme si, co chceme, kdy chceme – a funguje to.“

O POLITICE
„Nikdy nechci do politiky, protože znám až příliš, co se děje za oponou. Ani nevolím. Mně se teď líbí svět reklamy. Beru to jako něco, co jsem nikdy nedělal, proto je to pro mne tak důležité. Nesmíte brát příležitosti jako pokoj, ve kterém jsou dveře do dalšího pokoje. To je chyba. Já chci v tom pokoji zůstat.