Prada Baroque pro mladé
4.4 (87.69%) 13 hlasů

Prada Baroque pro mladé

Milano jimi žilo v průběhu celého Fashion Weeku. Způsobily takový poprask, že je ženám přebrali i muži. Módní bloggeři se předháněli v publikování svých fotografií s těmito ikonickými obroučkami s názvem Prada Minimal Baroque.

Alespoň, že je jejich popularita využívána k dobré věci. Podporu mladých umělců skrze Prada produkty nastartovala Miuccia Prada, ředitelka společnosti Prada Group a kreativní šéfka Prady. Miuccia požádala osm nově prorážejících talentovaných fotografů, aby vyjádřili estetiku Minimal Baroque brýlí skrze své osobité a umělecky hodnotné fotografie, které disponují důvtipem a originalitou.

Snímky byly vybrány v souladu s dalším podpůrným programem, jímž je Vogue Talents, který každoročně vybírá nejtalentovanější nováčky v oblasti módy. Následně jsou pak tito (povětšinou) studenti prezentováni v roční příloze magazínu Vogue Italia a je jim věnována i speciální sekce digitální platformy magazínu vogue.it.

Mezi nejoriginálnější obrázky patří ten od ruské fotografky Tatiany Uzlové, jež předmět umístila do nelogické a náhodné kombinace s kýčově zelenou trávou a pochybným jelínkem. Zajímavá je také koncepce Frederica di Givanniho, který ve své fotografii předpokládá, že slabostí pro Pradu trpí i jeho kočka. Matti Buffoli však ve své interpretaci rovnou naznačila, že jsou Prada brýle k sežraní, a tak je vyfotila s ostatními potravinami na talíři.

Projektu předcházela již podobná seance kreativních nápadů. Rovněž se vztahovaly k Prada Minimal Baroque Sunglasses, jenže umělci je nefotili, nýbrž malovali. Všechny zveřejněné fotografie a kresby budou následně prezentovány v buticích značky v Miláně, Hong Kongu, Londýně, Paříži, Istanbulu, Madridu a New Yorku.