Hello Kitty a Harry
4.4 (87.69%) 13 hlasů

Hello Kitty a Harry

Hello Kitty – symbol roztomilosti a občas prázdného cute vyznání. Růžovo-bílá postavička, jež některé děsí a některým křivý ústa v dětinsky měkký úsměv. Přestože původně vznikla na začátku devadesátých let jako výsledek zakázky reklamní kampaně, je dnes silnou kulturní ikonou. A občas se spolu se svými přáteli z branže – myšákem Micky a jinými kreslenými postavičkami – ráda plete i do módy.

Její nenechavost ji doprovodila až na aktuální vydání japonského Numéro Homme. Na obálce si zapózovala vedle už tak přeslazeného modela Harryho Goodwinse. Cover z dílny fotografa Aitkena Jolly zároveň stylisté přiostřili o kontroverzní kombinaci barevného neoprenu a růžového saka. Dohromady s výkonem grafického týmu tudíž vznikla ta nej-nej-nejkýčovitější, avšak zároveň i nejzajímavější titulní strana léta 2011.