Krokodýlí podzim Roberta George
4.4 (87.69%) 13 hlasů

Krokodýlí podzim Roberta George

Symbol krokodýla je v módním průmyslu neodmyslitelně spjat s francouzskou značkou Lacoste, která poslední leta mění svoji tvář elitářského brandu. Oblečení, které každoročně produkuje, není samo o sobě nedostupné, Lacoste ovšem okolo sebe vybudovalo zeď postoji, které v dnešním krizí zmítaném světě již neobstojí. Mimo orientace na mladé zákazníky se Lacoste dívá i zpět do minulosti, naposledy zvláštní řadou doplňků na podzim/zimu 2011 věnované Robertu Georgeovi.

Ten nejspíš není širší veřejnosti povědomý, avšak pro Lacoste má stejně velký význam jako jeho zakladatel René. Jednou se totiž – tehdy ještě mladík – René Lacoste vsadil s kapitánem svého tenisového týmu a sázkou byl kufr z krokodýlí kůže. Tento match Lacoste vyhrál a jeho kamarád, a byl to právě onen Robert George, si na počest této kapitánovy porážky našil na své polo tričko právě znak krokodýla symbolizující vyhrané zavazadlo. Tento akt dal o několik let později vzniknout celé tváři Lacoste, jak ji známe nyní.

Takovéto lekce z historie nejsou nikdy na škodu, zvláště pokud jde o byznys. Historkami a mýty opředené tradice jsou totiž artiklem k nezaplacení. Kupříkladu příběh popsaný v minulém odstavci byl základem této speciální kolekce doplňků, kterou vám dnes představujeme. Ta vzdává hold právě Robertu Georgeovi a jeho mladickému činu. Obsahuje plátěné tote bags, malé univerzální i objemnější nákupní tašky, torničky přes rameno, váčky a pouzdra na drobnosti.

Celá řada je vyvedena v pro Lacoste nezvyklých odstínech kamuflážových barev s vyobrazením krokodýla a jeho kůže, čímž perfektně zapadá do jednoho z klíčových trendů následující sezóny, o kterém na MAUDhomme ještě uslyšíte. Samozřejmostí je kvalitní potisk na plátno první jakosti. Celá řada bude dostupná od poloviny srpna ve všech buticích této značky, tedy i v těch pražských. Ceny se pohybují od €32 do €158 dle zvoleného produktu.