Marc Jacobs se chystá obdařit muže novou vůní. Ve své tvorbě tradiční návrhář se tak vrátil k původnímu konceptu vloni vydaného parfému Bang. Nová vůně ponese název Bang Bang a bude mírně přeformulovanou verzí původní esence, jež má být bohatá na svěží tóny.

Bang Bang

Citrusový mix osvěžující vůně má přitom lehce podkreslovat pozvolnou podzimní náladu a navozovat pocit energického ročního období. „Je to svěží citrusový twist založený na původním základu,“ vyjádřil se ke své vůni sám návrhář. Bang Bang charakterem sobě vlastním vyjadřuje sebevědomí, mládí a dynamické tempo života. Je určen mladému modernímu gentlemanovi tíhnoucímu k tradicím a zároveň uctívající základní principy nemilosrdného osudu.

Bang Bang je podle některých pozorovatelů parfémovou anomálií, protože jako jeden z mála přímo odráží povahu svého tvůrce. Roztavené sandálové dřevo, citronová svěžest a kašmírový základ tvoří ideální obraz samotného Marca. Na rozdíl od tónů parfému flakon zůstal prakticky nezměněn. Jen ze zářivě metalové stříbrné se se změnou nálady stala klidná a zároveň energická modrá, jež celkově vyjadřuje silný charakter a neochvějnou volbu. Parfém byl vyvinut ve spolupráci s laboratořemi Yann Vasnier.

Poslední otázkou je pak kampaň, která bude parfém doprovázet. Jestli se Marc Jacobs znovu odhalí jako minulý rok na doslova extatických fotkách, je zatím ještě neznámou.