„Vím, že by se slušelo odvykládat analogii vzniku toho názvu, ale popravdě řečeno to žádnou takovou historii nemá a vzniklo to náhodou. Je to jeden z takových těch silných momentů, kdy cítíte impuls. A mě tento impuls přišel správný, a tak jsem jej následovala,“ vyjádřila se jednou japonská módní návrhářka Rei Kawakubo ohledně názvu své značky Comme des Garçons. Ať už však za názvem stojí ušlechtilý význam, či ne, důležité zůstává, že za dobu své existence se tato svěží značka stala symbolem japonské módy a dostala se do popředí japonské avantgardní vlny. Ve svém přičinlivém úsilí dál pokračuje, a to novým počinem.

Jako kluci s Keithem Haringem

Do hledáčku stylu Comme des Garçons se tentokrát, pro účel speciální limitované edice, dostalo umění Keitha Haringa. Tento módou často vyhledávaný motiv zpracovala sama Rei Kawakubo v kolekci svetrů a triček pro sezónu podzim/zima 2011. Edice Haring stylu se drží střídmých černobílých kombinací, které o to více zdůrazňují dynamiku Harringova uměleckého odkazu. Linie bude v prodeji od 18. listopadu za příznivé ceny. Vybrané kousky budou k dostání i v mezinárodních e-shopech s dovozem do České republiky.