Newyorkské minutky A/W 2012, I.
4.4 (87.69%) 13 hlasů

Z města za velkou louží se o své slovo opět hlásí podzim a zima roku 2012. Tam, v New Yorku, právě v těchto dnech probíhá dámský i pánsky týden módy, o kterém se blíže dočtete v jednom z minulých vydání Minutek.

Na dnešek jsme pro vás připravili první část krátkých recenzí a kompletních fotogalerií za uplynulé dva dny (9. a 10. února). Další díl najdete na našich stránkách již v pondělí, a tak, pokud vám nějaké důležité kolekce unikly, se zatím nezapomeňte podívat na A/W 2012 z Milána a Paříže, Barcelony a Madridu.

Newyorkské minutky A/W 2012, I.

TOMMY HILFIGER

Po Ralph Laurenovi druhý nesmrtelný cowboy americké módy. Kde však Laurenovi někdy dochází dech, dokáže Hilfiger zabrat – a tento fakt dokázal i na přehlídce pánské kolekce na příští podzim a zimu. S velmi jednoduchou paletou barev (vínová, černá, tmavě modrá a bílá) dokázal za pomocí šikovné hry s materiály (za všechny jmenujme kůži a semiš) a pruhovanými vzory v mnoha podobách vykouzlit do detailu propracovanou představu Američana v Paříži.

RICHARD CHAI

Richard Chai je jedním z mnoha amerických designéru tvořící své kolekce ve vlně asijské módy New Yorku. Jeho tvorba, a koneckonců i kolekce podzim/zima 2012, v sobě nese asijský minimalismus spojený s provinčně americkým přístupem k avantgardní tvorbě, jejíž výsledek je zcela jistě ne nezajímavý pohled na urban módu, jež ovšem až příliš podléhá nastavenému průměru. Z něho vytáhlo Richarda Chaie zajímavé použití semiše na městských bundách a kalhotách a zajímavé střihy parek připomínající již neexistující pánskou divizi značky Miu Miu.

RAG & BONE

Kolekci plnou vzorů a barevných nuancí představila v New Yorku značka Rag & Bone. Květinové vzory (které odkazovaly na vintage potisky Roberta Cavalliho), obří pruhy, barevné přechody i neurčité geometrické abstrakce dominovaly celé řadě na podzim/zimu 2012 šikovně upozaďujíce další verzi americké porevoluční Francie.

TIM COPPENS

Tim Coppens se na podzim a zimu 2012 vrhl na sport, a to ve velmi zajímavé, o posilovnu zbavené a futuristickými prvky dekorované verzi. I když ani on se neubránil použití barev francouzské trikolory, byla velice šikovně skryta v náznacích luxusu a mnohdy až bizarnosti, které dal Coppens průchod díky nezvyklému míchání barev a materiálů.