OUT: Neonky
4.4 (87.69%) 13 hlasů

Neonky – populární model posledních několika letních sezón. Zaplavily pláže, veřejná koupaliště, městské ulice a obchody s jakýmkoliv druhem oblečení. Staly se všeříkajícím prvkem čerstvé dávky mládí a energie. Samozřejmě máme na mysli sluneční brýle neonových barev, které se jako módní blockbuster musely dostat i k vám. Do svých kolekcí je obsadily značky jako Burberry, Armani, Lanvin, Hugo Boss a nespočet konfekčních jmen.

OUT: Neonky

Pro dnešek si však vysvětlíme, že ono zbrklé mládí naplněné mejdany se s přibývajícími obavami z budoucnosti vytratilo a s ním i smysl jeho okázalosti. Jak naznačily poslední kolekce pro jaro/léto 2013, vydáváme se na cestu osvěty, tudíž pokud nás apokalypsa mine, měli bychom se nad sebou alespoň zamyslet. Přesně v takovém duchu nyní současná móda vystupuje. Tím pádem je vše spojené s mladickým stavem bez tíže mimo objekt zájmu.

I když jsem je milovali pro jejich prostořekost, leckdy za nás vysílaly daleko osobitější zprávu, než bychom si mohli myslet. I proto se staly ikonami hipster kultury, která se rovněž mění, ba dokonce zkomírá. Neonky je o to těžší opustit, poněvadž byly nadmíru slušivé a dostupné. Avšak jejich účel byl postupně vyčerpán, ne-li vyždímán, a tak jejich popularita díky četnosti různých mutací začala postupně klesat až se na hranici letošního léta dostala k hranici minima. Zde jejich životnost končí úplně i díky zmíněnému odlišnému socio-módnímu vývoji. K vodě je tedy můžete nyní pustit i vy.