Kenzo A/W 2013
4.4 (87.69%) 13 hlasů

Zdá se, že za poslední sezóny se Humberto Leon a Carol Lim jen šetřili. Od doby, co byli jmenováni kreativními lídry značky Kenzo, totiž, soudě dle aktuální řady, výrazně dospěli. Vypadá to, že celou dobu hráli jen hru, či procházeli jakousi přípravkou, nultým ročníkem, kterým chtěli své fanoušky navnadit na to skutečné Kenzo, které přichází až v čase nejistého roku 2013.

Jestli existuje pop a jeho update synth pop, představili Leon a Lim oděvní synth pop inspirovaný abstraktním námětem a poctivým řemeslem. „Hodně lítáme a vždy se koukáme z oken letadla. Ten pocit, který člověk zažívá, když hledí na mraky, je něco, co jsme chtěli v kolekci ztělesnit,“ řekla dvojice po přehlídce.

Kenzo A/W 2013

Vše v edici podzim/zima 2013 se tak podřídilo svobodě a volnosti mraků a nebes. Nejen, že se Leon s Lim rozhodli tohoto pocitu docílit exponovanými modely, jež nesly potisky nebeských výšin, i kombinování střihů a materiálů do sofistikovaných koláží.

Hlavním pravidlem sezónních střihů Kenzo se stala geometrie. Ta definovala především kabáty, které přirozeně vrstvily své jednotlivé záhyby a lemy. Dále se pak geometrie promítla také ve všudypřítomném střihu bund s křivým zipem a doslova architektonické tendence pak promítla dvojice Leon & Lim do áčkové pánské siluety. Její nový model pak návrháři aplikovali na další sérii kabátů, kalhot a doplňků jako batohy a kšiltovky. Zvýrazněná ramena a řád v uspořádání barev a bloků pak jedině podtrhly sensitivnost obou základních prvků kolekce.

Tyto ultra vážné motivy kreativní duo mírně srazilo hravými potisky, kterým dali Leon & Lim průchod na poli hlavních dvou barev edice – modré a červené. Vcelku se jim tak podařilo kopnout Kenzo zpět na seznam trendsetterů, což už však značce Kenzo neodpaří, je jeho mladický spirit, který mu sami přišili.