Pamatujete si, když ještě Marc Jacobs nosil brýle, kruhy pod očima a dlouhé semknuté vlasy, které se mu jemně lepily na trika s Mickey Mousem? Tehdy to byl ještě punkáč. No, ale na to zapomeňte, Marc se naplno pustil do vlastní exhibice, když po Karlu Lagerfeldovi a Jean Paul Gaultierovi převzal žezlo kreativního ředitele Diet Coke. Stejně jako jeho předchůdci, i on navrhl osobitý design plechovek a láhví a i on je bude postupně prezentovat v originálně pojatých medailoncích. Poté, co společnost Coca Cola vypustila klip, který celý projekt uvádí – zde si Marc zahrál rovnou legendárního break hunka („oddechového samce“), tedy postavu z reklam Diet Coke – nyní přichází na řadu design samotný.

Exhibice Marca Jacobse pro Diet Coke

Pro rok 2013 americký návrhář vytvořil tři původní tváře nové dietní koly, jež mají odrážet smyslnost a radost ze života. Funky obaly lehké Coca Coly tím pádem ozdobily siluety Marcových vysněných žen tak, jak je zřejmě vidí on sám. Na povrchu balení legendární limonády proto nechybí ani Marcův pseudotrademark, puntíky, ani motýlci a lodičky. Edice s podpisem masově populárního oděvního designéra bude oficiálně přivítána večírkem v Londýně, který se bude konat v březnu tohoto roku.

Plechovky, jež vám nyní představujeme, budou následovány třemi krátkými tematickými klipy a další edice Marcova rukopisu, tentokráte na láhvích, nás zasáhne o něco později. Pokud tedy zatím nad lehkou kolou ohrnujete nos, jsme přesvědčeni, že davově psychotický Marc ve vás chuť na černý nápoj určitě probudí.